
julie_vertongen
Na 2 kids te krijgen heb ik heel wat kleren waar ik niet meer in pas of gewoon niet meer draag. Met deze reden geef ik ze graag een 2 de leven. Er zitten heel leuke stuks bij! ☺️
De kids hun kleren en spullen geef ik ook graag een 2de leven.. ze groeien zo snel en de kleren zijn soms ongerdagen of als nieuw, zonde om in een doos weg op zolder te steken.
Veel shop plezier 😉
- Opslag
- Omtaler