Sådan fungerer levering
Leveringsomkostningerne føjes til artiklens pris og vises i køberens samlede ordrebeløb ved kassen. Fragtpriserne afhænger af pakkens størrelse såvel som både købers og sælgers placering.
Når du sælger en artikel, får du et forudbetalt Vinted-genereret fragtmærkat i din e-mail og Vinted-indbakke.
Når køberen trykker på knappen Køb nu for at købe din artikel, vælger personen den fragtudbyder, du skal sende artiklen med. Du bedes respektere vedkommendes valg, ellers vil ordren blive annulleret, og køberen vil blive refunderet.
Vinted kan ikke spore pakken, hvis den blev sendt med en anden fragtudbyder end angivet i ordreoplysningerne.
Sælgere kan vælge forskellige leveringsmuligheder i deres forsendelsesindstillinger. De leveringsmuligheder, du kan vælge, afhænger af din placering – jo flere muligheder du anvender, jo større er dine chancer for at sælge! Du kan læse mere om, hvordan du administrerer dine leveringsmuligheder.
BemærkDu kan vælge de leveringsmuligheder, du vil tilbyde dine købere, i dine forsendelsesindstillinger.
Du har 5 hverdage til at sende artiklen. Hvis du overskrider denne frist, er vi nødt til at annullere ordren.
Hvis du ikke kan sende ordren i tide, kan du bede køberen om at gå med til at forlænge leveringsfristen med 3 eller 5 hverdage mere. Køberen kan acceptere eller afvise denne anmodning.
Her er alle de leveringsmuligheder, der er tilgængelige på Vinted.
Bemærk, at hvis nogle af dine artikler er kvalificerede til en valgfri bekræftelsestjeneste eller er blevet købt med den (såsom Artikelbekræftelse eller Elektronikbekræftelse), skal du bruge en af vores integrerede fragtmetoder til at sende ordren.